Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is eenvoudig en wijst zich eigenlijk vanzelf. Kies de gewenste producten uit en voeg ze toe aan je winkelmand. Ga daarna naar de checkout en volg de stappen.

Waarom ontvang ik geen orderbevestiging?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je altijd een bevestiging op het opgegeven email adres. Als je niets hebt ontvangen, check dan je spamfolder en account op de website. Nog niks gevonden? Neem dan contact op door ons een email te sturen op info@happy-hippies.nl.

Hoe kan ik betalen?

Alle betalingen voor Happy Hippies worden uitgevoerd binnen een veilige omgeving. We bieden Ideal, MisterCash, PayPal en creditcard aan. Op een evenement kun je bij ons pinnen.

Het gewenste product is uitverkocht, komt het nog terug?

Als een product dat je wilde bestellen uitverkocht is, is dat heel vervelend. Maar geen zorgen, gewilde producten worden vaak weer aangevuld. Om op tijd te horen wanneer het product weer is aangevuld, volg je onze Facebookpagina en Instagram waarop we posten wanneer producten zijn aangevuld. Wil je het meteen weten, dan stuur je ons een mail op info@happy-hippies.nl

Wat is de levertijd?

We doen onze best alle orders snel te versturen. Vrijwel altijd sturen we de orders de volgende werkdag. Meestal passen onze pakketjes door de brievenbus, waardoor je het dus ook ontvangt als je niet thuis bent. Wanneer wij jouw bestelling versturen, ontvang je een aparte email met daarin de tracking gegevens van het pakket. Mocht je jouw pakket voor een bepaalde dag nodig hebben (bijvoorbeeld bij een cadeau), laat dit dan altijd aan ons weten, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

We verzenden wereldwijd. Mocht je de verzendkosten hiervoor te hoog vinden, dan is het ook mogelijk om jouw sieradenbestelling als normale post te versturen, dit is stukken goedkoper. Houdt er wel rekening mee dat dit op eigen risico is, hier is geen tracking informatie voor beschikbaar.

Ik ben niet tevreden met mijn producten, wat moet ik doen?

Uiteraard hopen wij dat u blij bent met uw nieuwe Happy Hippies aanwinst(en)! Mocht u toch niet tevreden zijn of het is niet de juiste maat, kunt u uw order ruilen of retourneren. Let op, u dient uw retour binnen 14 kalenderdagen aan ons kenbaar te maken. Na deze tijd kunnen wij geen geld meer retourneren.

  1. Meld de ruiling of retour aan door een mail te sturen naar info@happy-hippies.nl. Vermeld hierbij altijd het ordernummer, uw naam, het product, de eventueel gewenste maat en bij voorkeur de reden van retour.
  2. Stuur het product in originele verpakking terug naar ons onderstaande adres (op eigen kosten en risico). Voeg hierbij de pakbon toe en omwikkel het sieraad in een bescherming. Wij raden je aan om het pakket met brievenbus post track & trace te versturen en ons te informeren over de tracking code. Zo kunnen we je sneller helpen.
  3. Wanneer de retour bij ons is aangekomen sturen we uw nieuwe maat op of storten we het aankoopbedrag terug.
  4. Cadeaukaarten, vermaakte items en beschadigde items kunnen niet geretourneerd worden.

Mijn vraag stond er niet bij, wat moet ik doen?

Stuur ons een email met jouw vraag en wij beantwoorden hem binnen 24 uur of bel/app naar ons servicenummer 06 13 87 81 11 of 06 24 94 39 29.