RUILEN EN RETOURNEREN

Hoe ruil of retourneer ik een product bij Happy Hippies?

Uiteraard hopen wij dat je blij bent met jouw nieuwe Happy Hippies aanwinst(en)! Mocht je toch niet tevreden zijn of het is niet de juiste maat, kun je order ruilen of retourneren. Maak dit dan in ieder geval binnen 14 kalenderdagen aan ons kenbaar door een mail te sturen naar info@happy-hippies.nl. Na deze tijd kunnen wij geen geld meer retourneren.

1. Meld de ruiling binnen 14 kalenderdagen aan door een mail te sturen naar info@happy-hippies.nl. Vermeld hierbij altijd het ordernummer, je naam, de productnaam en bij voorkeur de reden van retour. Na deze termijn kunnen wij geen geld meer terugstorten.

2. Bij een ruiling: Bestel het gewenste product of de gewenste maat online via www.happy-hippies.nl. Je ziet direct of wij dit product op voorraad hebben. Is het niet op voorraad? Vermeld de gewenste maat/product dan altijd even in de mail, wie weet krijgen we hem alweer snel binnen en kun je hem reserveren.

3. Stuur jouw retour in originele verpakking binnen 14 kalenderdagen terug naar onderstaand adres of geef jouw pakketje af in onze winkel (hetzelfde adres). Na deze termijn kunnen wij geen geld meer terugstorten. Voeg hierbij de pakbon toe.

Happy Hippies
Halstraat 9
4811 HV Breda

Let op: Het retour sturen gaat op eigen kosten en risico. Wij vragen je vriendelijk doch nadrukkelijk onze items met zorg te versturen, net zoals wij ze naar jou versturen. Gebruik daarom altijd de originele verpakking of in ieder geval een doosje. Het gebruik maken van doosje is vooral voor het verzenden van sieraden erg belangrijk om beschadiging te voorkomen. Beschadigde retourzendingen worden niet vergoed. We raden je ten zeerste aan om het pakketje ook altijd met een tracking code te versturen. We raden aan om voor retourzendingen die door de brievenbus passen gebruik te maken van de ‘Brievenbuspost track & trace’ methode bij het postkantoor (ongeveer €4). Pakketjes die met reguliere post verstuurd worden kunnen niet getraceerd worden en raken helaas eerder zoek bij de post.

4. Wanneer het pakketje bij ons is aangekomen storten we het aankoopbedrag terug. In de tussentijd kun jij waarschijnlijk al genieten van jouw juiste product die je hebt besteld!

5. Cadeaukaarten, producten van maatwerk en beschadigde of gedragen items kunnen niet geretourneerd worden.